Follow Me on Pinterest

zondag 24 juni 2012

Huis te koop | Transvaalplein 8 Tilburg



Sommige huizen lenen zich erg goed voor het maken van foto's. 

Nu maak ik nogal eens foto's voor Funda
Het leuke daaraan vind ik dat ik veel verschillende huizen (van binnen) zie en mensen kan helpen door mijn best te doen om hun huis zo mooi mogelijk vast te leggen op de gevoelige plaat. 

De jaren dertig huizen zijn bij mij favoriet. Gelukkig ben ik daar niet de enige in. Vaak is er veel glas-in-lood in deze huizen verwerkt. Ook de originele deuren uit die tijd zijn altijd erg mooi. 

Ik vind het het leukste als deze huizen wat betreft inrichting een combinatie zijn van oud & nieuw. 

Deze foto's zijn gemaakt in een huis aan het Transvaalplein 8 in Tilburg. Meer foto's van dit huis zullen binnenkort op Funda & op de site van Makelaarskantoor Oldenkotte te zien zijn. 






























Geen opmerkingen: