Follow Me on Pinterest

woensdag 4 juli 2012

One is the loneliest number | Amsterdam Schiphol Airport

Gisteren ben ik met de trein naar Schiphol gegaan. Ik had al een hele tijd zin om naar Schiphol te gaan om daar foto's te maken. De hele wereld trekt aan je voorbij.

Het viel me op hoeveel mensen er aan het wachten zijn. Wachtend op iemand die terug komt, wachtend in de rij, wachtend op de zon die doorbreekt.

Het is er zo druk, maar tegelijkertijd zie je er veel eenzame mensen.

Zoals Aimee Mann zingt in haar cover van het liedje 'One' (origineel door Harry Nilsson) :

" One is the loneliest number that you'll ever do."






" Two can be as bad as one. It's the loneliest number since the number one. "




"It's just no good anymore since you went away. Now I spend my time just making rhymes of yesterday."




PS: Hieronder vind je het YouTube filmpje van 'One' gezongen door Aimee Mann. Het liedje wordt gebruikt in de trailer van de film Magnolia, een van mijn grootste favorieten aller tijden. Maar daarover een andere keer meer.


Geen opmerkingen: