Follow Me on Pinterest

zondag 4 augustus 2013

DIY Aardbeien milkshake


Aardbeien milkshakes zijn mijn favoriete milkshake. De hubby wordt er ook altijd erg blij van. Vooral bij warm weer is het een succesnummer.

Mijn recept is heeeeeeel eenvoudig en het resultaat is altijd goed :)

Hierbij het recept:

Nodig:

* Aardbeien (hoe meer aardbeien, hoe zoeter de milkshake, meestal pak ik er rond de 15 stuks)

* Halfvolle melk (anderhalve glas ongeveer)

* Suiker (hoeveel suiker hangt van mijn stemming af maar meestal gooi ik er gewoon veel suiker bij, zie onderstaande foto)

* Een blender

Wat te doen:

1- Alles bij elkaar in een blender doen. Blender even aanzetten (zo lang als nodig, niet te lang dat is niet lekker).

2- Voorproeven.

3- Indien nodig stap 1 en 2 herhalen. Zelf vind ik het altijd heel belangrijk om stap 2 regelmatig te herhalen :)

Meestal komen hier twee ruime glazen milkshake uit voort.

Wat over is drink ik op als een soort van 'vindersloon'.

Bon appetit!


Geen opmerkingen: