Follow Me on Pinterest

woensdag 18 december 2013

Etalages warenhuis Printemps Parijs | Kerstwinkelen Parijs (deel 2 van 2)



Behalve een bezoek aan Galeries Lafayette, heb ik in december ook een (kort) bezoek gebracht aan het warenhuis Printemps. Dat ligt een paar deuren verderop.
De etalages van dat warenhuis waren werkelijk grandioos.

Er bewoog van alles, buiten onder het afdak was kerstverlichting opgehangen, en er speelde muziek van (ik denk) de Notenkrakerssuite van Tchaikovsky.
Het was net een soort bezoek aan de Efteling, maar dan was het nog te koop ook!

De speciale etalages zijn een samenwerking met Prada en zijn te zien van 7 november 2013 tot 4 januari 2014.

De etalages zijn geopend door Gwyneth Paltrow. Een prachtig filmpje daarvan staat op de site van Printemps (niet op YouTube). Hierbij de link naar het mooie filmpje van Printemps

Printemps Haussmann ligt aan de Boulevard Haussmann 64. De winkel is geopend van maandag tot en met zaterdag van 9:35 tot 20:00 uur. Op donderdag is er koopavond tot 22:00 uur.
Rond de kerst zijn er speciale openingstijden, die zijn te vinden op hun eigen site, je kunt ze ook direct hier aanklikken:  Printemps Parijs bereikbaarheid en openingstijden

Van het interieur van dit grandioze warenhuis heb ik ook nog foto's, maar die bewaar ik voor een volgend bericht :)

Happy shopping!



















Geen opmerkingen: