Follow Me on Pinterest

zaterdag 10 mei 2014

Lekker eten in Tilburg | De Burgerij Tilburg


In april zijn we voor het eerst gaan lunchen bij De Burgerij in Tilburg. 
Dit stond al heel lang op mijn lijstje, en het was meer dan de moeite waard !

Het eten was heel lekker, en de prijs-kwaliteit verhouding was optimaal. Voor mijn gevoel was de kwaliteit zelfs wat aan de hoge kant voor de prijs. Daarnaast krijg je grote hoeveelheden voor wat je betaalt, en daar ben ik altijd dol op :)

Ook was de bediening heel vriendelijk. Dan smaakt het eten toch net iets lekkerder :)

Hieronder zie je foto's van de lunch. Bezoek ze ook op hun website: www.deburgerij.nl

Ik begin elke lunch met een broodnodige / welverdiende cappucino

Op de site http://www.deburgerij.nl/delicatessen/ kun je doorklikken naar het broodjesmenu.

Dit was mijn lunch : trio buitenlandse kazen. Prijs als ik t me goed herinner 7,50 euro.
De Burgerij kun je vinden aan de Noordstraat 87 in Tilburg. Dichtbij het station en in het dwaalgebied van Tilburg, mijn favoriete gedeelte van de stad.

Dinsdag tot en met zondag open van 10:00 tot 24:00 uur. Maandag open van 11:30 tot 24:00 uur (mei 2014).

Bon appetit !

Geen opmerkingen: